Regulamin świadczenia usług

§1

Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin (dalej zwany „Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług salonu kosmetycznego „Salon Wyższe Piętro”, zwanego dalej „Salonem”, znajdującego się pod adresem Graniczna 19a, 05-500 Lesznowola.

W Regulaminie, gdy mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz klientów w jego siedzibie. Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna lub osoba niepełnoletnia poniżej 13 roku życia przebywająca w Salonie pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.

Korzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

§2

Rezerwacja wizyt

Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez portal Booksy, telefonicznie lub mailowo.

Klient może odwołać wizytę 24 godziny przed jej terminem. W przypadku odwołania wizyty w późniejszym terminie, Salon zastrzega sobie prawo do pobrania 50% kwoty usługi przy kolejnej wizycie.

Salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych usług w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na umówionej wizycie lub 3 razy odwołali wizytę co najmniej 23 godziny przed wyznaczonym terminem.

W przypadku korzystania z pakietów, Klient może odwołać lub przełożyć wizytę z co najmniej 6-godzinnym wyprzedzeniem. Przełożenie wizyty musi być zgodne z dostępnością wolnych godzin w grafiku. W przypadku braku dostępności terminu lub czasu krótszego niż 6 godzin, wizyta przepada.

Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie. W przypadku spoźnienia klienta, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania.

Jeżeli Salon odwoła umówioną wizytę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony klientowi.

§3

Kwalifikacja do zabiegu

W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do zabiegu, pracownik przeprowadza wywiad, mający na celu ustalenie, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.

Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.

§4

Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych klientów jest Salon Wyższe Piętro. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług) lub za zgodą przesyła informacje marketingowe.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.

§5

Standardy higieniczne

Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych w zakresie utrzymania porządku i obowiązku dezynfekcji powierzchni. Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.

Pracownicy Salonu podczas wykonywania zabiegów używają rękawiczek jednorazowych, a jeżeli zabieg tego wymaga, również maseczek jednorazowych. Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe lub poddawane sterylizacji w autoklawie.

§6

Płatności

Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką, przelewem, kartą, Blikiem, bonem prezentowym zakupionym w Salonie.

§7

Bony prezentowe/vouchery

Salon prowadzi sprzedaż bonów i voucherów prezentowych, do realizacji których obowiązuje regulamin dostępny na stronie internetowej Salonu.

§8

Karnety na zabiegi

Salon prowadzi sprzedaż karnetów zabiegowych, do realizacji których obowiązuje regulamin dostępny na stronie internetowej Salonu.

§9

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi w ciągu maksymalnie 3 dni od jej wykonania lub wystąpienia powikłań wywołanych Zabiegiem.

§10

Postanowienia końcowe

Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Salonu.

Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana na stronie internetowej Salonu, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.